23. tammikuuta 2013

Mun uusi rakkauteni;)

Kattokaas mitä löysin eilen lyhyellä shoppailupyrähdyksellä Göteborgista! Uuden ilta/bilelaukun. Tämä on niin ihana mun mielestä!! :)






Ensin katselin sitä vain sivusilmällä ja olin kävelemässä ohi. Sitten kuitenkin otin sen käteeni ja vähän pyörittelin. Avasin vetoketjun ja tajusin kuinka täydellisen kokoinen se on iltamenoihin. Tänne mahtuu ihan normaalilompakkokin tarvittaessa. On sivuvetskareita ja vapaata tilaa. Hintakin oli päätähuimaavat 49 kruunua alessa eli jotain päälle 5 euroa.

Ja mites toi väri! Jo pitkään olen katsellut tän värisiä laukkuja ja itse asiassa vieläkin on etsinnässä koulu/päivälaukuksi semmoista isompaa joko samanväristä kuin tämä tai sitten hieman vaaleampaa versiota. Aivan ihana laukku, joka pääsee käyttöönkin toivottavasti tuota pikaa!




Yritin kuvata sitä mun kynsilakan väriä, mutta miksi kaikista kuvista tuli pinkkejä! :( Ei nyt ihan sitten onnistunut, kun kyseessä on kuitenkin enemmän oranssihtava/neonpinkki väri..

Nyt syömään ja sitten valmistatutumaan vaihtari-iltaa varten! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän viestiä käynnistäsi :)