27. tammikuuta 2013

27.01.1989


Kuva: täältä


Tasan 24 vuotta sitten syntyi pieni pallero maailmaan. Kokoa tällä pienellä nyytillä oli pituuden ja painon ansiosta kuitenkin ihan olan takaa, mutta hyvin on muoto tasoittunut ajan mittaan. Vauva oli kuuleman mukaan iloinen lapsi, mutta vahvaluonteinen kumminkin. Päiväkodissa tästä lapsesta povattiin pomoa.

Nyt, vuosien jälkeen ollaan tässä pisteessä. Opiskelen yliopistossa ja lähdin vaihtoon Göteborgiin avartamaan maailmaa ja oppimaan kieltä lisää, mulla on aivan ihana perhe ja mahtavia kavereita sekä kodistakin löytyy kaksi kultakimpaletta. Kaikki on oikeastaan paremmin kuin hyvin ja olen kiitollinen kaikesta siitä hyvästä mitä tielle on sattunut. Usein olen syntymäpäivää viettänyt perheen ja kavereiden kanssa Suomessa, mutta tänä vuonna on hyvä aloittaa loppuelämä taas vuoden vanhempana täällä meidän Ruotsin kodissa.

   " Onnellinen on hän, joka oppii viihtymään itsensä ja maailmansa keskeneräisyyden kanssa.     
     Onnellinen on hän, joka herää joka aamu toiveikkaana ja tarmokkaana tavoittelemaan 
     koskaan täyttymätöntä unelmaansa."
                               -Tommy Tabermann


Tänään olisi suunnitelmissa juhlistaa päivää urheilemalla ja syömällä Göteborgissa sekä ihan vaan rentoutumalla kotosalla. Ja kai tässä pikkuhiljaa täytyy alkaa sopeutumaan ajatukseen ettei olekaan enää teini-ikäinen tyttönen. Täytän tänään jo 24 vuotta! Apua, tosi jännittävää. Mä olen vanha :)

Haleja Suomeen! <3




2 kommenttia:

Jätähän viestiä käynnistäsi :)